Ende zu Ende I 1
2022, pigmentprint on alu dibond, framed, 120 x 90 cm
Ding 1
2022, fired clay, modeling clay, wire rack, 45 x 41 x 32 cm
Außendran
2022, fired clay, 56x52x6 cm, 37x43x5 cm
In meinem Körper macht es tocktock
Rumpf und Plastik II
2022, ink on pigmentprint, edition 3 + 2 AP, each 28 x 20 cm
Oie, die beiden
2021, bricks, spray paint, lashing strap, door stopper, 40 x 50 x 35 cm
Alright, it means something to me 1,4
2020, pigmentprint, edition of 5 + 2 AP, 53x35 cm, 63x42 cm
Weiter geht's
> vonhundert
Socke
2020, print on billboard, installation view Reclaim Award Köln, 252 x 356 x 2 cm
Zeit rumbringen
> vonhundert
Stirnsteinlied I
2018, site specific installation, steel, acrylic paint, glass, stove, dimensions variable
Stirnsteinlied II
2018, pigment print, 20 x 13 cm
Rumpf und Plastik
Rumpf und Plastik 9, 2015, pigment print, edition of 3 + 2 AP, 13 x 8 cm
Rumpf und Plastik 10. 2015, pigment print, edition of 3 + 2 AP, 53 x 42 cm
IchhabekeinenZweifelwenndumirsagstdaßdukeinenzweifelhast
2013, artist book, TBooks Cologne, digital print on recycling paper, 64 pages, edition of 30, 21 x 14,5 cm
IchhabekeinenZweifelwenndumirsagstdaßdukeinenzweifelhast
2014, installation view Kunsthaus, Hamburg, digital prints on affiche paper, 56 sheets à 21x14,5 cm, total dimension of the work 47,5 x 697 cm
Was davon bleibt
> textem
Falt- und Lehntattoo (Glas)
2015, UV-print on glass, plaster, fabric , 80 x 50 x 16 cm
Wo der Rotz rausfließt da fließt er auch wieder hinein
2015, glazed earthware, wax, mp3 player, speaker, spotlight, dimension variable
© Sophie Aigner / VG Bild-Kunst
photocredits: Sophie Aigner, Katharina Haak, Kunstraum D21 Leipzig, Temporary Gallery Köln, Reclaim Award Köln, Marlene Zoe Burz, Clara Bahlsen, Marianne Rinderknecht
2023